רשתות להרחקת יונים

שתפו אותנו

רשתות להרחקת יונים

רשת להרחקת יונים

בידיו של כל מרחיק יונים, רשתות הרחקת יונים הנם הנשק הסודי למקרים בהם יש צורך לתחום חללים ולמנוע מיונים כניסה אליהם – רשת להרחקת יונים משמשת עבור סגירת חללים כמו מסתורי כביסה, פטיו מנועי מיזוג אוויר ועל גגות.

רשתות להרחקת יונים נפרשות באופן מקצועי ונמתחות כך שיונים לא יכולות לחדור לאזור האסור.

רשתות נגד יונים

רשת יונים שקופה עושה עבודה ביעילות אם היא מותקנת על ידי מתקין רשתות – מרחיק יונים מקצועי שהתקנת רשתות נגד יונים הוא ענין שבשגרה עבורו.

רשתות נגד יונים מותקנות באופן שלא יבלוט ויפריע, ועדי בתים רבים נעזרים בשירתנו ומודים לנו על פתרון בעיות. 

לא אחת אנו נדרשים לבצע פריסת רשתות נגד יונים בין בניינים, או לאורך הבניין מהגג עד לקרקע כדי למנוע כניסת יונים למרפסות שירות.

רשת יונים

רשת יונים שימושית מאד ויש לה יתרונות רבים בהרחקת יונים:
קודם כל מדובר בשיטה "ירוקה"  בה אין פגיעה או סכנה לאיכות הסביבה או ליונים עצמן אלא רק הגבלת גישה לאזור מתוחם על ידי הרשת.
בנוסף, רשת יונים היא שיטה יעילה מאד וחסכונית.
צפוי שבתקופה הראשונה אחרי התקנת רשת יונים נמצא לשלשת על הרשת אך עם הזמן, הן יתרגלו שלא להתקרב לאזור.

פריסת רשתות להרחקת יונים

איציק הרחקת יונים מבצע פריסת רשת להרחקת יונים. מתקין רשתות מנוסה ומקצועי להרחקת מרחיק יונים אשר מבצע עבודה טובה, יסודית עם תוצאות לטווח רחוק.
לעיתים זה נעשה בעזרת ציוד סנפלינג איתו יורדים לאורך הבניין מקומה לקומה.
רשתות יונים יכולות להיות דקות ולא פוגמות בחזות הבניין ולא בולטות לעין.

חומרים מהם עשויה רשת להרחקת יונים

רשת להרחקת יונים עשויה מחוטי פוליאתילן שקופים 34 בדומה לחוט דייג. הרשת עמידה בפני פגעי מזג האוויר ובפני תנאי שטח קשים ומומלצת על ידי כל המומחים שנוכחו לראות תוצאות טובות בזכות פריסתה.

מקום התקנת רשת להרחקת יונים

רשתות הרחקת יונים מיועדות לסגור ולתחום חללים בעלי נפח – מחסנים, מסתורי כביסה, פירים של שירותים, פטיו, מערכות מיזוג אוויר, ארון אוויר, ארגז רוח של גג.

מתקין רשתות נגד יונים

התקנת רשת להרחקת יונים זה הליך שדורש מקצועיות על מנת לחסום ביעילות את מעבר היונים אל המקומות שאותם אנו רוצים להשאיר נקיים מיונים.
התקנה במקומות גבוהים מסוכנת ודורשת מיומנות והסמכה מיוחדת, חשוב שתתבצע על ידי איש מקצוע מנוסה המתמחה בהתקנת הרשת, שבנוסף להליך ההתקנה גם ידע לבחור את הרשת הנכונה והמתאימה ביותר.

כמובן, שבכדי ליהנות מכל היתרונות והתועלות של רשתות להרחקת יונים קיימת חשיבות גבוהה להקפיד ולבחור באיש מקצוע מנוסה בתחום, שירותי ואמין אשר מתמחה בהתקנת רשתות בכל סוגי המבנים – מה שיבטיח לכם את הרחקת היונים לצמיתות.

למה אנחנו?

אנו בעלי מקצוע מיומנים ומנוסים, ניתן להתקין רשת נגד יונים בכל בניין, גם בבניינים גבוהים עם מספר רב של קומות. אם וועד הבית והדיירים החליטו להשתמש באמצעי זה נשמח אם תיצרו איתנו קשר להתייעצות – אנו מרחיקי יונים מקצועיים ונשמח לספק לכם את המידע הדרוש לכם כדי שתקבלו עבודה יסודית של הרחקת יונים לצמיתות, מבלי שהרשת המותקנת תפריע לאסתטיקה של הבניין.

צער בעלי חיים

הטבע חשוב לנו ואין לנו כוונה לפגוע בו ולכן, אנו נוקטים בשיטות שלא הורגות או פוצעות את היונים אלא רק מרחיקות אותם.

דילוג לתוכן