הרחקת יונים מגגות

הרחקת יונים מגגות

שתפו אותנו

הרחקת יונים מגגות

סילוק יונים מגגות

הרחקת יונים מגגות בטון בבניינים או הרחקת יונים מגגות רעפים בבתים פרטיים או בתים משותפים ישנים זו משימה לא פשוטה שמיועדת למומחים שכן, יש גגות שאינם אטומים לחלוטין, דבר המאפשר ליונים להיכנס אליהם ואז יש צורך לבקש שרותי מרחיק יונים שיבוא לבצע פעולת הרחקת יונים מגג שבו היונים מתמקמות ומהוות מפגע תברואתי.
יונים אשר מגיעות לגגות המכילים מסתור עלולים לקנן – פינוי קן יונים זו עבודה למומחים כי היונים גורמות להרס ולכלוך רב ולנזק כספי שיכול להגיע למימדים גבוהים מאד.
היונים שמקננות בגג גורמות להצטברות לכלוך, רעש, לשלשת יונים ומקום נוכחות קרציוני יונים שעוקצות בני אדם לכן הרחקת יונים מהגג הוא עניין רציני ודחוף לביצוע .

סילוק יונים מגגות – החל מ 99 שקל

הפגע התברואתי שגורמים יונים בגגות רעפים עלול גם לסכן את בריאותם של האנשים השוהים תחת הגג ולהעביר להם מחלות. מרחיק יונים מגגות נחוץ לכם כי עבור היונים, הכניסה אל הגג פתוחה ומזמינה, המקום נסתר ומוגן מפני פגעי מזג האוויר וטורפים למיניהם שניתן לקנן בו או להתמקם בו ולכן הרחקת יונים מגגות רעפים היא תופעה נפוצה וניתן להתגבר עליה.

הרחקת יונים מגג

הרחקת יונים מגג נעשית על ידי פרסת רשת במקומות המתאימים, הצבת דוקרנים (עשויים נירוסטה עם בסיס נירוסטה) המתאימים לגגונים, לאדני חלון, למזגנים ועוד מקומות שמתאימים ואם יש צורך משתמשים גם בדחלילים שלכאורה מהווים איום על היונים.
רשתות להרחקת יונים מותקנות על כל הפתחים של המבנה, הן מאפשרות כניסה של אוויר, אך החורים בהן קטנים מידי עבור היונים והן לא יכולות להיכנס לגגות
מומלץ לטפל בבעיה מהר ככל האפשר כדי למנוע את החמרת המצב.

הלשלשת בעלת רמת חומציות גבוהה הגורמת לאיכול-קורוזיה שפוגעת במשטחים ומכונות וכן באסתטיקה של הגג.

לכן, מומלץ לפתור במהירות את בעיית היונים ולעצור את התרבות היונים לפני שהמצב ילך וידרדר והטיפול יהיה קשה ויקר יותר

מרחיק יונים מגגות

מרחיק יונים מגגות שהוא מנוסה אומר שכאשר נשאלת השאלה איך להרחיק יונים מגג כאשר יש יונים שמקננות באופן קבוע. הרחקת יונים מגגות הינו צורך שנוצר בעקבות העובדה שאנשים מעוניינים שהיונים יתרחקו מהבית שלהם לצמיתות. התשובה הטובה ביותר שניתן להשיב היא – הרחקת יונים מגגות נעשית על ידי פרסת רשת שקופה במקומות המתאימים.

אל תתנו ליונים להשתלט לכם על הגגות. 

יתכן והגג שלכם לא מתוחזק טוב או שהנוכחות שלכם בגג לא גבוהה והיונים מוצאות את המקום נוח לקינון. נשמח לסייע לכם בגירוש יונים מגגות כדי שתוכלו ליהנות מגג ללא נוכחות יונים או השאריות שהן משאירות – לשלשת , פסולת וכינמת .

אם אתם מעוניינים להרחיק את היונים מהגג שלכם לתמיד, לא כל פתרון הוא יעיל לטווח הארוך. בשביל למצוא את השיטה הטובה ביותר פנו אלינו ונסייע לכם.

אבי הרחקת יונים מגגות .

אבי מרחיק יונים מגגות

מומלץ לבצע התקנה מקצועית של רשתות נגד יונים אצל אבי מרחיקי יונים מגגות מנוסה ומורשה.
אבי יכסה ברשתות את כל הפתחים – גם אם כיסיתם חלק גדול מהפתחים בעצם לא עשיתם כלום והתקנה מקצועית תבטיח כיסוי מלא של כל הפתחים.
כמו כן קחו בחשבון שמדובר בעבודה בגובה וזו עלולה להיות מסוכנת .

אבי הרחקת יונים מוסמך לבצע הרחקת יונים מגגות והדברה גם אם צריך לבצע זאת באמצעות עבודות בגובה: סנפלינג, במות הרמה, מנופים וסולמות גבוהים.

בגמר העבודה תינתן תעודת אחריות.

הרחקת יונים בסנפלינג – רישיון לעבודה בגובה

לא אחת, הרחקה של יונים נעשית בגובה ולעיתים אפילו בתנאים שנחשבים למסוכנים.
הצבה של דוקרנים והתקנה של רשתות נעשית לעיתים באמצעות סנפלינג.
חשוב שתבחרו בחברה המתמחה בתחום של הרחקת יונים באמצעות סנפלינג, ושביצעה כבר עבודות רבות בתחום במהלך שנות פעילותה.
כדי לשמור על מרחיק יונים שמבצע עבודתו נאמנה, צריך מדי פעם לעשות שימוש בציוד סנפלינג, שאמנם מייקר את עלות העבודה, אך מחוייבת מציאות.
אנחנו באבי מרחיק יונים משתדלים לבצע את העבודה ביעילות ובמקצועיות תוך התחשבות ושאיפה למחירים הוגנים.
לא תתבצע עבודת "גלישת מבנים" (סנפלינג) בין שקיעת השמש לזריחה ובתנאי ראות ליקויים.

רישיון עבודה בגובה
מרחיק יונים - רישיון לעבודה בגובה
דילוג לתוכן