הרחקת יונים בקיץ ובחורף

רשת שקופה ליונים

שתפו אותנו

הזמנת מרחיק יונים - בקיץ או בחורף?

מדוע יונים מטרידות יותר בקיץ ?

אנשים רבים תוהים מתי כדאי יותר לבצע הרחקת יונים – בקיץ או בחורף ?
התשובה לשאלה זו מורכבת אבל בסופו של דבר מסתבר שכל זמן הוא טוב לביצוע הרחקת יונים כי היונים פעילות יותר בקיץ מאשר בחורף, כמו רוב בעלי החיים שחיים בישראל, בחורף היונים מסתתרות בתוך מבנים ופעילות הרבה פחות, ולכן יש ירידה בכמות המטרדים שהן גורמות להם.
בתקופת החורף היונים לא יוצאות ממקומות הקינון שלהם ולכן אנחנו פחות נתקלים בהם ולכן העבודה בהרחקת יונים פחותה בצורה משמעותית.

לאן נעלמות היונים בחורף?

בבוא הקיץ, כשעולה הטמפרטורה, היונים פעילות יותר, יוצאות ממקומות המחבוא ומתחילות לחפש מקומות בהם ירצו לקנן ולהעמיד צאצאים נוספים.

היונים לא מתרחקות מהמקום בו הן נולדו ואפילו הן שבות בכל שנה למקומות בהן הן קיננו.
בחורף, ניתן להיערך לקראת הקיץ גם לאור העובדה שהמחירים זולים יותר ולהכין אמצעי מנע שירחיקו מאיתנו את היונים, למנוע מהן להקים את הקן אצלכם במרפסת, בחללים השונים, במסתורי כביסה, מסתור המזגנים או בכל חלל זמין אחר.

בחורף קל יותר להיערך למטרד היונים

בחורף, קיימת גם תופעה לא נעימה של סתימת מרזבים שגורמת להיקוות מי גשמים ואחר כך נזילות מהגג.
חלק גדול מהגורמים להיסתמות מרזבים הוא הזרדים שהיונים בונות את קינם בשילוב עם לשלשות שחודרת לתעלות המרזבים וסותמת אותם.
במקרים כגון אלה יש צורך לשחרר את הסתימה ולנקות את המרזבים, ואז להציב במקום דוקרנים שימנעו היווצרות מפגעים כגון אלה בעתיד.
הלכלוך שמורכב בעיקרו מלשלשת יונים וזרדים יירטב בחורף ויהפוך לעיסה רטובה ומסריחה שיהיה קשה הרבה יותר לנקות ולפנות בקיץ.

בתקופת הקיץ יונים מקננות במסתורי כביסה, בחללי גגות, במחסנים ועוד. הן נוחתות ועומדות על קצוות בניינים, מעקות, מזגנים ואדני חלונות.

פתרונות להרחקת יונים

הפתרונות האולטימיביים להרחקת יונים בקיץ הם בעיקר הצבת דוקרנים נגד יונים או קפיץ מקפיץ במסתורי כביסה, בחללי גגות, במחסנים, קצוות בניינים, מעקות, מזגנים ואדני חלונות בעוד שבמקומות כמו מסתורי כביסה וחללים נתגבר על בעיית היונים בעזרת רשת יונים מקצועית.

הזמנת מרחיק יונים בקיץ

כדאי לקחת בחשבון גם שבחורף מרחיקי יונים רבים יגיעו לתת הצעת מחיר הרחקת יונים בחינם ובדרך כלל לא יגבו תשלום על הביקור לעומת הקיץ – בעונה הבוערת רבים ממרחיקי היונים שפחות זמינים עקב לחץ בעבודה ויסננו מקרים שהם יותר בעייתיים ובנוסף על כך גם ייגבו תשלום עבור הביקור.
בנוסף, ניתן לקבל בחורף את אותה עבודה עבודה של הרחקת יונים שתרצו לבצע בקיץ בהרבה פחות כסף.

הזמנת מרחיק יונים בחורף

איציק הרחקת יונים מומחים בביצוע עבודות הרחקת יונים ומעניקים ייעוץ מקצועי עם השוואת מחירים הרחקת יונים בקיץ ובחורף. התקשרו אלינו לקבלת ייעוץ מקצועי והצעת מחיר להרחקת יונים באמצעות רשת יונים ודוקרנים נגד יונים.

צרו קשר ונגיע אליכם.

דילוג לתוכן